25 lip 2016

Wakacje 2016 - Międzyzdroje

W tym roku wczasy spędziłyśmy w pięknych i bardzo rozrywkowych Międzyzdrojach.

Mieszkałyśmy w pensjonacie Willa Nadzieja, który bardzo polecam, a jadłyśmy w restauracji Czarny Kot, która znajduje się naprzeciwko pensjonatu. Posiłki były wliczone w cenę pokoju i były bardzo smaczne :) Pensjonat położony jest bardzo blisko plaży i centrum, a równocześnie w zacisznej uliczce z dala od zgiełku. Tak że wszędzie miałyśmy blisko, a równocześnie w nocy spałyśmy w błogiej ciszy, mimo panującego w centrum nocnego życia i hałasu :)

Na 7 dni pobytu miałyśmy 6 dni słonecznych i 1 deszczowy. Odwiedziłyśmy wówczas Planetarium, Muzeum Figur Woskowych oraz liczne sklepy z pamiątkami :)

Ponieważ pogoda nam dopisała, większość pobytu spędziłyśmy na plaży.

Udało nam się też odwiedzić kilka miejsc: Aleję Gwiazd, Kawczą Górę, Kino 7d, Labirynt Luster, Oceanarium, popłynęłyśmy w rejs statkiem Wiking, oraz (za pośrednictwem kolejki turystycznej) pojechałyśmy nad Jezioro Turkusowe i na Grodzisko w miejscowości Lubin, gdzie znajduje się taras widokowy na Zalew Szczeciński.
Oczywiście obowiązkowo zawiesiłyśmy grawerowaną kłódkę na molo :) Podziwiałyśmy też piękne zachody słońca, każdego wieczoru zupełnie inne.

Międzyzdroje są miejscowością bardzo ładną, z zabytkową willową zabudową, pięknymi rabatami z kolorowych kwiatów, pomnikami, kutrami rybackimi, klifami i Wolińskim Parkiem Narodowym.

Wakacje uważam za bardzo udane, w samym mieście bardzo dużo się dzieje, codziennie są występy uliczne, koncerty i kabarety w Amfiteatrze, a wokół pizzerie, kawiarnie, smażalnie i masa straganów z pamiątkami.
Idealne miejsce na udane wczasy :)

Nasz pensjonat, Willa Nadzieja:

Piękna, willowa zabudowa Międzyzdrojów:

I znowu morze:  :)

Oceanarium:

Kłódki na molo, w tym oczywiście i nasza:

Statek Wiking:

I nasz rejs nim:  :))

Molo:

Schody na Kawczą Górę:

Wśród kolorowych rabat w centrum: